CHRISTY-FLORIST@WEDDING_DECORATION

DECORATION@WEDDING


WEDDING@DECORATION


Wedding Decoratio
n-@Highly recommend From Joanne

 

 

 

Highly recommend  From Joanne

 

 

 

----- Original Message -----

 

From:Joanne Li

 

To:dorothy mak

 

Sent: Friday, November 20, 2009 7:19 AM

 

Subject: Thank you for all your efforts

 

Dorothy,

 

Thank you so much for helping me to pull up a such nice work for my wedding reception. I was very nervous how everything would come out and worried about something might go wrong before the wedding. However, you and Jason did an amazing jobs and gave me an incredible decoration, especially the first backdrop at the foyer. . Anyhow, the over all was excellent and I love your works. I am so glad to hire you to do my wedding. I will highly recommend you to my friends and relatives for their weddings. Once again, thank you very much!!!

 

 

 

Joanne

 

 

 

 

 

終於搞掂鮮花花球喇http://hk.myblog.yahoo.com/jw!Vci_fMOTHh7XdzZCLj9I2g--/article?mid=91

 

網誌分類:未分類 |

 

網誌日期:2010-02-24 10:31

 

經過我多次格價過後 , 最後终於揾返我之前幫我佈置的 Dorothy 佢做 , 因為做鮮花花球用大牡丹的話 , 真係全部要過千架 ~ Dorothy 好好 , 佢俾返 JM 價我同用牡丹花唔使加$ ,. 我問過晒出面間間都要加$價架 .....所以好開心可以揾到喇 .....其實 Dorothy shop christy florist , tst

 



 

 

完場地,梗係要講下Decoration
[
本帖最後由 littlecativy 2010-6-17 01:28 AM 編輯]
http://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=12441951
因為包玉剛禮堂 (Pao Studio) 唔似得酒樓、酒店咁有 Stage 提供,所以造 Backdrop 要預左貴少少,加錢整個支架。我們一開始就唔打算做 Print-out 果種 Backdrop,雖然見過有 D 設計好靚,不過覺得 Pao Studio 得一面木牆及一面玻璃鏡,如果齌整塊板係响,好似怪怪的。所以,我地 prefer D Layer,同質感的 Backdrop
果陣我們沒有周圍去格價及約見 Decoration,只係在網上Search Info,見 Dorothy有最多 Profile,心諗點都有款啱我地胃口....所以第一間就去她那裡。然後見到佢既相簿 Reference,同埋佢接埋咁多商場,大機構 jobs 加上我地只要簡單 Backdrop ,用黎影下相就 Okay,就係咁沒有多想,便 Join 了。
雖然佢地有做過伯大尼Decor,不過 Pao Studio 就未試過,所以我地約 Site Visit 果陣,佢都有負責人去睇場。而且,confirm 好設計後,佢地會做一個細比例既 Demo 比客睇,咁大約會知道出黎個效果會點。
當日我完全冇理佢地,兄弟姐妹亦無同我講有咩特別事發生,所以我估佢地都好自動波,Set-up 好晒D 野。因為我同佢租左油畫,佢應該自動波幫我由教堂,搬上去 Pao Studio 繼續放。So far, 我覺得佢地幾好

 

 

 

 

 

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!9SS.toSXBhZgBejRCMloTMc-/article?mid=819327 - 風雨同路@ 婚禮 part 1

 

網誌分類:@大日子 |

 

網誌日期:2009-04-08 10:12

 

327......係我同ivan既大日子....亦都係我倆人生既轉捩點

 

結婚前既一星期, 天氣都係反覆無常.....成日都天陰陰

 

好彩, 出門-->入門-->回門.....天氣都好好, 無雨

 

可惜, 到我地去香港公園影相既途中就落大雨喇...

 

不過...無所謂喇.....我同honey豬風雨同路一齊結伴行我地既人生路 (意思都唔錯丫) -->一於做到"執子之手, 與子階老"

 

***********************************************************************

 

簡單回報下: (詳細資料, 評分同相會慢慢加入)

 

場地佈置~

 

1. Christy Florist , 佢地負責人ms mak, 真係好好人, 我無join佢地既時候已經問題多多, 不過佢真係好好心甘一個個問題甘回答我囉. 好有耐性, 仲有每次expo都問我要唔ticket. join左佢地最平既package - 包迎賓桌, 蛋糕桌, 油畫架同埋backdrop既佈置. 佢唔會因為我joinpackage平而馬馬虎虎.....當日既佈置令我有好大既驚喜.

 

 

 

 

 

 

 

From: Falcon Chan

 

To: dorothy mak

 

Sent: Sunday, July 04, 2010 5:54 PM

 

Subject: Re: re Golden Flower For Backdrop

 

 

 

Dear Dorothy,

 

Thank you for the professional services you provided us for our wedding banquet on May 28, 2010 .  We appreciate your spending the time to discuss the design of the golden flowers, and also your excellent suggestions on colour combinations.  Jason did a marvelous job setting up the backdrop; it is exactly as we envisioned it.  Jason was professional, dependable and have an artistic eye.  Please also send our warmest thank you to Jason on our behalf.

 

 

 

Heidi & Falcon

 

wong多謝你dorothy!啲花真係好靚!你地真係快,靚,正呀!另外我有個朋友想搵你佈置,係公司春茗!如有興趣,你覆我!表單的頂端217 20:25 轉自 iPhone

 

 

 

 

 

 

 


 


 


 


 



 


 



 


 


 

Christy florist繄蘼鮮花批發及專業場地佈置設計公司Since1989


TEL:94503374敬請預約 PLS Make Appointment


地址尖沙咀漆咸道南4551號其士大廈尖東堡商場地庫B65

masterwin@ymail.com


www.facebook.com/florist.christy

 

www.flickr.com/photos/94503374/        

 

www.flickr.com/photos/wedding-decoration

 


www.hotfrog.hk/Companies/CHRISTY-FLORIST


http://showcase.esdlife.com/wedding/photo/Christy-Florist

 


公司簡介Introduction


本店由1989年至今已有26年豐富經驗邁向27週年.
本店為大小場地--各大酒店,酒樓,教堂,會所,商場花藝擺設

設有. 佈景噴畫設計制作、燈光音響,煙花煙火效果,展覽會裝飾,

燈光效果,鮮花花車佈置及鮮花花球,花籃,花束,生果花籃,盆栽擺設.絲帶花設計服務及花店,酒店用品,佈置


 

 
arrow
arrow

    CHRISTY FLORIST 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()